RSS

Pierś kurczaka w sosie pieczarkowym

16 sty

Łatwe danie z piersi kurczaka i pieczarek. Nie zajęło mi wiele czasu, a wyszedł bardzo smaczny obiad na dwa dni: raz z makaronem, raz z ryżem. A do tego sałata :).

Składniki: 

  • ok 400-500 g piersi kurczaka
  • 350 g pieczarek
  • 1 kostka rosołowa
  • 200 ml wrzątku
  • 1 mała cebula
  • 3 łyżki mąki
  • 2 łyżki jogurtu
  • sól, pieprz
  • 3 łyżki oleju

Pierś kurczaka pokroić w małą kostkę, usmażyć na oleju. Dodać posiekaną cebulę, zeszklić. Dorzucić obrane i pokrojone na kawałki pieczarki. Podsmażać przez około 10 minut na dużym ogniu. Po tym czasie zalać całość bulionem z kostki rosołowej rozpuszczonej we wrzątku. Przyprawić i zagęścić mąką dokładnie wymieszaną wcześniej z jogurtem. Smażyć przez kolejne 10-15 minut.

Smacznego! :)

*** Przypominam o możliwości zamieszczenia zdjęć Waszych dań w galerii na blogu. Więcej informacji tutaj.

 
7 komentarzy

Posted by w dniu Styczeń 16, 2013 w Dania obiadowe, Gotujemy na 2 dni

 

Tagi: , , ,

7 responses to “Pierś kurczaka w sosie pieczarkowym

  1. wolnakuchnia

    Styczeń 17, 2013 at 12:20 pm

    Jak strogonow :-)

     
  2. Katon Najmłodszy

    Styczeń 17, 2013 at 7:36 pm

    U mnie służba takie coś jada….

     
    • pysznapasja

      Styczeń 17, 2013 at 7:47 pm

      i jak? smakuje służbie?

       
      • szoamin

        Grudzień 18, 2013 at 9:28 am

        Ja nie sluzba a mi smakuje. A snoby niech sobie escargot jedza jak im pieczarki nie pasuja. Dzieki za przepis, proste danie a pyszne :)

         
  3. piotr

    Marzec 23, 2014 at 1:08 pm

    Właśnie jestem po przygotowaniu i muszę powiedzieć i z pewnością szlachta się też tym zajada i napewno ( oblizuje ) ze smaku. PYSZNE wprowadzę ten przepis do mojego meni. Dziękuję.

     
    • pysznapasja

      Marzec 23, 2014 at 2:23 pm

      Proszę bardzo Piotrze i dziękuję za komentarz :). Miłej niedzieli, Edyta.

      PS. Ten komentarz o służbie zostawiłam bo bawi mnie za każdym razem jak na niego trafiam ;)

       
  4. Viola

    Lipiec 22, 2014 at 1:12 pm

    Mnie również rozbawiła ta slużba :) Czasami prostota człowieka nie zna granic. Sosik znakomity. Wprowadzony do mojego menu, dziekuję ślicznie :)

     

Dodaj komentarz

 
Obserwuj

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

Dołącz do 60 obserwujących.

